Cevap Bulunamayan Sorular

Yazdıklarımı okurken,yazmadıklarımı duymanızı istiyorum(şaka yapıyorum sıkılmayın diye) bunu dinleyin lütfen yıllardır bıkmadan dinlediğim kimseyle paylaşmadığım müzikler :)


        Uzun zamandan beri hiç aklımdan çıkmayan bir konu bu bu kadar insan sevdiği işi yaparken benim sevdiğim ve gerçekten yapabileceğim şey ne? Son 2 yılda en çok bunu düşündüm hala karar veremedim i insan nasıl karar verir ki buna şu an ki mesleğini yapan herkes seviyor mu işini? Peki
ben ne yapmalıyım,benim iyi yapmam gereken iş ne?
        Belediyeler veya buna bağlı kurumlarda çalışan bilgisayar başında parmakları klavyede birbiriyle kavga eder gibi dönen aynı zaman da suratı 5 karış tüm dertler onu bulmuş memurluk gereği artık saçlarına aklar düşmüş yarı kellikle savaşan göbekli memurlar hepimizin bildiği kişiler bu insanlara baktıkça kendi adıma daha çok üzülüyorum ya ilerde o dökülen saçlar benim o göbek onunkinin 5 katı olursa bende de? İnsanlar işlem yapmaya geldiklerinde sanki küfür etmişler gibi cevaplar vererek işlemlerini yapan bir insan olmak peki? Bu benim korktuğum şeylerden biridir ve yapamam da bana işlemini söylese bir sorun çıksa ve sesi 1 tık bile yükselse sanırım o 'birbiriyle kavga eden' parmaklar göz yaşlarımı silerken bulur kendini.         Günlerce düşündüm, aylarca düşündüm, düşündüm, düşündüm kendime meslekler seçtim hangi üniversite hangi puan diye defalarca baktım konuşmadığım neredeyse kimse kalmadı.
         Tanıdığım çoğu kişiyle bunları defalarca konuştuk herkes gelip fikrini anlatıp durdu okumak istediğim bölümleri üniversite puanım, olmak istediğim meslekleri tanıdıklarım erteletti ya da tamamen vazgeçirdi. Şimdi diycekler ki ^senin aklın yok muydu ki?^ SANIRIM YOKTU.
 Hala da yok buna hala karar veremedim yakında kendimi bir yaşam koçu'nun ellerine atmış o ne derse yapacakmışım gibi hissediyorum ben ne istediğimi henüz bulamadım umarım siz bulmuşsunuzdur.

Yorumlar